CONTENT MARKETING HUB je príbeh: Po takmer 20 rokoch strávených v klasickej full service agentúre (ag. PERGAM – ako riaditeľ a spoločník) som si v jedno jesenné októbrové ráno roku 2013 uvedomil, že potrebujem robiť niečo iné. Okrem toho, že ma práca okolo klasickej reklamy už dlhšie vnútorne neuspokojovala, uvedomil som si ešte niečo dôležitejšie – marketingový svet už nejakú dobu kráča iným smerom a budúcnosť treba hľadať niekde inde. Dobré ráno … Internet si naplno podmanil marketing a vďaka dynamickému vývoju produktov hlavných trendsetterov v tejto oblasti – teda Google, Facebook a ďalšie sociálne siete, mobilné aplikácie atď. – začal strácať dych aj starý online marketing. Obsah (content) začal hrať určujúcu rolu a mne sa tento vývoj udalostí zapáčil. Ľudí, vrátane mňa, predsa zaujíma obsah (články, videá, fotografie …) a nie otravné reklamy.

Dnes nestačí vedieť, že marketingu vládne internet, ten je len technológiou, skutočný marketing robí OBSAH.

Rozhodnutie venovať sa výlučne content marketingu (teda na obsahu postavenom online marketingu) vzniklo na prelome 2013  – 2014 a do tohto obdobia spadajú aj naše prvé projekty pre klientov. Nakoľko sme neboli v marketingu nováčikovia, projekty zafungovali hneď od začiatku, aj keď klienti boli ešte v tých časoch voči tejto novinke opatrní.

Vďaka kontaktu a spolupráci s marketingovými špecialistami z Londýna som sa dostal ku content marketingu ako jeden z prvých na Slovensku (dnes je CMH regulárnym členom International Content Marekting Forum).

Názov CONTENT MARKETING HUB nesie v sebe ideu spoločenstva, ku ktorému je možné sa kedykoľvek pripojiť a čerpať znalosti, skúsenosti i konkrétne služby. Content marketing si vyžaduje znalosti z rôznych oblastí ako je predovšetkým marketing, ďalej redakčná práca, písanie textov, vydavateľská činnosť, SEO, online marketing, sociálne siete a sociálny marketing, informačné technológie, tvorba web stránok a mobilných aplikácií, psychológia a ďalšie.

Dobrý obsahový marketér teda musí zvládať byť malý marketingový DaVinci a práve to je na tej práci také zaujímavé.

Eduard Radimak